صفحه اصلی سبد خرید0 لیست علاقه مندی0 اسکرول بالا

با انتخاب گزینه “شرایط و قوانین را مطالعه کرده و تایید می‌کنم” و ثبت سفارش، رسماً اعلام می‌نمایم که تمامی موارد زیر را مطالعه نموده‌ام، به طور کامل از آن‌ها آگاه هستم، هیچ گونه ابهامی در رابطه با این موارد برایم وجود ندارد و همچنین با آن‌ها به طور کامل موافقم:

1. تمامی فعالیت‌های وب‌سایت راسان پی مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. در نتیجه من حق درخواست هر گونه خدمات مغایر با قوانین کشور را از خود سلب می‌نمایم.

2. راسان پی حق دارد سفارش من را به هر دلیلی رد نماید و انجام ندهد. در این حالت،راسان پی کل مبلغ ریالی پرداخت شده توسط اینجانب را به حساب بانکی من باز می‌گرداند. به عنوان نمونه، راسان پی حق دارد به دلیل وجود یک سایت یا یک سفارش مشخص در Black List راسان پی (لیست وب‌سایت‌هایی که راسان پی در آن‌ها پرداخت انجام نمی‌دهد) سفارش مرا رد نماید و آن را انجام ندهد.

3. راسان پی حق دارد از هر زمانی به بعد یک وب‌سایت را در Black List خود قرار دهد و از آن زمان به بعد سفارش‌های مربوط به آن سایت را انجام ندهد. در نتیجه، انجام شدن یک سفارش در گذشته دلیلی بر تعهد راسان پی برای انجام آن سفارش در حال و آینده نمی‌باشد. در صورت بروز این شرایط من حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌نمایم.

4. مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه، ناقص یا مبهم در فرم ثبت سفارش که باعث انتقال پول به اکانتی غیر از اکانت مورد نظر من یا هر مشکل دیگری شود بر عهده من می‌باشد. همچنین اگر در صورت اشتباه من در ورود اطلاعات هر گونه مشکل یا تاخیر در انجام سفارش من رخ دهد، هیچ مسئولیتی متوجه راسان پی نخواهد بود و من به طور کامل در این گونه موارد مسئولیت تبعات احتمالی را می‌پذیرم.

5. در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل عدم ارسال کالا یا عدم ارائه خدمات توسط فرد یا سایت دریافت کننده مبلغ، راسان پی هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

6. راسان پی مسئولیتی در قبال نیاز به ارائه اطلاعات جانبی از قبیل قبض تلفن، اسکن پاسپورت یا دیگر اطلاعات پرداخت کننده و مدارک تایید هویت یا آدرس بر عهده ندارد و این اطلاعات و اطلاعاتی مشابه را در اختیار من یا فرد یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد. در صورتی که انجام پرداخت نیازمند به ارائه این مدارک به وب‌سایت مربوطه باشد، مسئولیت انجام پیگیری‌های لازم جهت ریفاند کل مبلغ پرداخت شده در سایت مربوطه بر عهده من خواهد بود تا معادل ریالی آن را پس از کسر کارمزد ریفاند دریافت نمایم.

7. عضویت در سایت می‌بایستی با شماره تلفن همراه معتبر انجام شود و از وارد کردن شماره موبایل دیگران اکیداً خودداری شود.

8. انتخاب نام صحیح به هنگام عضویت الزامی می‌باشد و باید با تصویر کارت ملی بارگزاری شده در مدارک هویتی مطابقت داشته باشد.

9. استفاده از کارت بانکی دیگران برای پرداخت آنلاین ریالی تخلف محسوب می‌شود و اگر قصد استفاده از کارت بانکی شخص دیگری را دارید، تصویر کارت ملی در سایت بارگزاری شود.

10. آپلود مدارک احراز هویت در قسمت مدارک هویتی الزامی می‌باشد و در صورت عدم آپلود، خدمات ارائه نخواهد شد.

11. در صورتی که پس از ثبت سفارش و پرداخت آن سفارش شما نهایی نشده باشد و بخواهید کنسل کنید، امکان کنسلی وجود دارد و وجه ریالی به همان حساب مبدا برگشت خواهد شد.

12. راسان پی حق خود میداند در صورت ایجاد حساب با مشخصات جعلی و ثبت سفارش اکانت را پس از تسویه مسدود کند.

13. در صورت استفاده نادرست از اکانت کاربری و نقض قوانین سایت، اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

14. استفاده از آی‌پی پروکسی یا وی پی ان به هنگام ثبت سفارش تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده، سفارش لغو می‌شود و انجام نخواهد شد.

15. در صورتی که اکانت کاربری خود را در اختیار اشخاص دیگر از قبیل دوست یا همکار یا فامیل قرار دهید، تخلف محسوب می‌شود و در صورتی که ثبت درخواستی از سوی اشخاص دیگر ثبت سفارش شود، سفارش لغو و در صورتی که پرداختی انجام شده باشد مبلغ تسویه و اکانت کاربری مسدود می‌شود.

16. به افراد زیر 18 سال هیچ گونه خدماتی براساس قوانین کشور ارائه نمی‌شود.

17. در صورتی که ثبت نام توسط شخص حقوقی یا شرکت انجام می‌شود، الزامی می‌باشد مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره شرکت در سایت عضو شود و امکان ثبت نام توسط کارمند شرکت وجود ندارد و در صورت مشاهده، خدماتی ارائه نخواهد شد.

18. در صورت لغو سفارش عودت مبالغ ریالی بین یک تا سه روز کاری زمان بر می‌گیرد و در شرایط خاصی در برخی از سفارشات ممکن است این زمان بیشتر شود.

19. خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی با کارت ویزا و مستر فقط برای مبالغ بالای 10 واحد ارزی انجام می‌شود.

20. خرید از سایت‌های خارجی با کارت نیازمند بررسی توسط کارشناسان پرداخت راسان پی می‌باشد و امکان پرداخت برای تمامی سایت‌ها با توجه به قوانین و شرایط متفاوت هر سایت امکان پذیر نمی‌باشد. قبل از ثبت سفارش، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

21. اگر به هر دلیلی سفارش انجام شده توسط سایت خارجی کنسل شود و مبلغ عودت شود، مبلغ برگشتی براساس نرخ خرید محاسبه می‌شود و کارمزد برگشت وجه به خریدار بازگشت داده نمی‌شود.

22. مشتری موظف می‌باشد به هنگام ثبت درخواست خرید با کارت اعتباری کلیه مراحل خرید را توضیح دهید و در صورت نیاز به ورود به اکانت کاربری مشخصات در فرم اعلام شود.

22. توجه داشته باشید که راسان پی سفارشات را براساس توضیح و درخواست شما انجام می‌دهد و در صورتی که اشتباهی در پرداخت رخ دهد و توضیحات کامل نباشد، مسئولیت و عواقب آن بر عهده مشتری خواهد بود.

با تایید این شرایط، من تایید می‌کنم که تمامی موارد فوق را مطالعه کرده و قبول دارم.